Moderne & Classic Design Møbler
Forsendelse inden for 72 timer
5 stjernede anmeldelser
handel kunder

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Få svar på dine spørgsmål

For at forsøge at gøre dit liv lidt nemmere, har vi lavet en liste over ofte stillede spørgsmål, men hvis du har en forespørgsel, der ikke er på vores liste, så tøv ikke med at kontakte os.

Kan vi se stolene, før vi køber dem?

Ja, vi har et showroom i Storbritannien på 811-813 Wandsworth Road, London SW8 3JF. Vi har åbent mandag til fredag fra 09:00 til 18:00 og lørdag fra 10:00 til 17:00.

Hvis du kommer for at se et bestemt produkt, bedes du ringe til os på forhånd, således at vi kan sørge for, at vi har produktet tilgængeligt i udstillingslokalet.

Hvis du foretrækker at se stolene fra dit hjem, så se vores generøse returpolitik nedenfor.

Har vi et bestemt produkt på lager?

Vi har de fleste produkter på lager. Hvis vi ikke har det, vil det fremgå på produktsiden. Også hvis du forsøger at købe et produkt, som ikke er på lager, vil vores online shop ikke lade dig føje produktet til din kurv, medmindre at produktet kan forudbestilles. Hvis en vare er på lager og ikke tilgængelig for forudbestilling, så kan du trykke på vil knappen “email me when back in stock”, og vi vil sende dig en besked, så snart produktet er tilgængelig til at bestille igen.

Hvad er forskellen mellem dine produkter og de originale mærkevarer?

Vores produkter er eksklusive reproduktioner. Vi gør vores yderste for at være tro mod det oprindelige design og bruge de samme materialer, hvor det er muligt.

Hvorfor sælger i reproduktioner af klassiske møbler og ikke originalerne?

Vi elsker ikoniske designermøbler lige så meget som du gør. Ved at tilbyde reproduktioner af originalen, gør vi disse kendte møbler mere tilgængelige for den brede offentlighed. Vi synes, at det kun er rimeligt, at alle mennesker bør have chancen for at nyde smukt designede møbler til en pris, som de har råd til.

Er det lovligt at købe og sælge reproduktioner af klassiske møbler?

Vi er en britisk baseret virksomhed, og har derfor tilladelse til at producere og sælge reproduktioner af møbler og belysning fra 25 år efter dens oprindelige skabelse.

For nylig har den britiske regering besluttet at ændre lovet om ophavsret fra 25 år efter den oprindelige skabelse til 70 år efter døden af den oprindelige designer. Denne lov vil imidlertid tage et stykke tid for at træde i kraft, så i mellemtiden har den britiske regering skabt en midlertidig lov, der tillader os at sælge reproduktioner af møbler indtil april, 2020.

Og efter denne dato er det ulovligt?
Ikke helt. Kun designermøbler, der er kategoriseret som kunstneriske vil være beskyttet af copyright og gjort ulovligt at reproducere. Vi mener, at de fleste af de produkter, vi sælger, ikke falder ind under denne kategori.

Hvad er jeres returpolitik?

Vi er overbeviste om, at du bliver tilfreds med dit køb, så hvis du for hvilken som helst grund ikke er tilfreds, kan du returnere produktet i sin oprindelige tilstand og emballage inden for 30 dage og få en fuld refusion minus leveringsomkostningerne.

For leveringer i Storbritannien vil omkostningerne være £9,95 pr. boks eller for at arrangere en ombytning.

For bestillinger uden for Storbritannien vil vi kunne hjælpe dig med at returnere produktet. Omkostningerne vil afhænge af hvilken europæisk zone, du befinder dig i. Kontakt os venligst for et mere præcist overblik af omkostningerne.

Kan jeg bestille over telefonen eller via email?

Selvom den bedste måde at bestille på er online, kan vores kundeserviceteam tage imod bestillinger over telefonen. Vi vil også tage email-bestillinger for større ordrer, der kræver en proforma faktura og/eller skal betales gennem bankoverførsel.

Hvor lang tid tager forsendelsen?

Vi sender alle bestillinger, der er afgivet før 13:00 inden for 72 timer. Europa kan tage 4-10 dage afhængigt af den zone, du befinder dig i. Alle leveringsdetaljer kan findes på vores leveringsside med forventede leveringstider. http://www.cultfurniture.com/delivery-details-i5

Mit land er ikke opført på listen over leveringer, kan du stadig levere?

Vi vil helt sikkert prøve. Kontakt os med dine krav, og vi vil give dig et tilbud hvis muligt.

Hvis jeg bestiller uden for Storbritannien, skal jeg så betale britisk momsafgift?

Hvis du køber inden for EF og har et registreret CVR-nummer, så kan vi fratrække 20% moms fra din bestilling. Du skal registrere en konto hos os og bekræfte dine firmaoplysninger, før momsen er trukket fra din bestilling. Alle kunder, der køber uden for Storbritannien og EF, såsom USA, Norge og Schweiz, vil automatisk få momsen trukket fra bestillingen.

Under ingen omstændigheder er vi stand til at refundere momsen efter betalingen er behandlet.

Hvad er minimum for specialfremstillede bestillinger?

Hvis du ønsker at placere en specialfremstillet bestilling er minimum pr. farve og stil 40 enheder. Specialfremstillede bestillinger vil tage mellem 12-14 uger.

Kontakt venligst vores handelsteam for et tilbud på [email protected]

Tilbyder Cult Furniture handelsrabat?

Vi forsøger at holde vores priser så lave som muligt for alle kunder, og vi kan kun tilbyde yderligere rabat på større ordrer, hvor et minimumsforbrug er nået.

Når du tilmelder dig en handelskonto, vil vi optælle dit samlede forbrug, og når du har nået et bestemt niveau, vil alle dine ordrer kvalificere sig til følgende rabatter fremadrettet:

£1000 – 10%
£5000 – 15%
£15000 – 20%

Se vores handelsside for yderligere information http://www.cultfurniture.com/trade-i35

Hvis det ikke er på lager, kan jeg så stadig betale for det og reservere det?

Vi tager kun imod ordrer på produkter, som vi ved kommer til vores lager. Hvis produktet kan forudbestilles, vil dette blive gjort klart på hjemmesiden.

Kan min bestilling leveres hurtigere?

Vi forsøger at få din bestilling send til dig hurtigst muligt. Datoer på hjemmesiden er vores bedste skøn for hvornår vi kan afsende produktet, så vi er ikke i stand til at ændre på denne dato.

Hvordan kan jeg spore statussen for min ordre?

Vi vil opdatere dig, så snart din bestilling er sendt med et sporingsnummer. Du vil være i stand til at trykke på det tilsendte link og spore statussen for din levering.

Vores kundeserviceteam er også tilgængeligt, så hvis du ønsker at høre om din bestilling, er du velkommen til at ringe til os på +44 208 185 6960 eller skrive til info@cultfurniture.com

Kan jeg vælge min leveringsdato?

Vi kan tilbageholde en bestilling for dig i op til to uger. Kontakt os via telefon eller email med dit ordrenummer for at arrangere en leveringsdato.

Hvordan kan jeg foretage ændringer til min bestilling?

Hvis du har afgivet din bestilling, og du har brug at ændre noget, kan du kontakte vores kundeserviceteam på info@cultfurniture.com eller ringe til os på +44 208 185 6960

Hvornår er min forudbestilling klar?

På din bekræftelsesmail finder du en anslået afsendelsesdato på din faktura. Vi vil prøve at komme i kontakt med dig, hvis det ændres, men ofte sendes produktet senest en uge efter den oprindelige dato.

Hvad hvis min bestilling er beskadiget?

Kontakt os snarest muligt på email. Det første skridt i vores løsningsproces er at anmode om billeder, så send dem i en email til info@cultfurniture.com

Top